BUJ

Klientiem

  • Vispārīgi
      1. Klients veic pasūtījumu KLEAN lietotnē.
      2. Pasūtījums tiek reģistrēts un parādās, kā atvērts Kleaneriem, ja vien neesat jau manuāli izvēlējies kādu konkrētu, sev vēlamu Kleaneri.
      3. Kleaneris piekrīt izpildīt pasūtījumu, un veic uzkopšanu norādītajā laikā un vietā.
      4. Pēc tīrīšanas jānovērtē tīrītāja veiktais darbs.
    • Sūtot e-pastu uz info@klean.lv vai zvanot uz mūsu kontakttālruni +371 25269269.

    • KLEAN strādā 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā. Lūdzu, ņemiet vērā, ka katrs tīrītājs norāda sev individuālos darba laikus. Ievadot pasūtījumu, parādīsies visi pieejamie tīrīšanas laiki.

    • Lai izveidotu tīrītāja profilu, nosūtiet ziņu uz newkleaner@klean.lv un, uz Jūsu e-pastu tiks nosūtīta detalizēta informācija.

    • Nē, mēs neesam tīrīšanas kompānija. KLEAN ir mobilā lietotne un tiešsaistes platforma, kas ērtā un ātrā veidā savieno tīrītājus ar klientiem. Katrs tīrītājs ir neatkarīgs pakalpojumu sniedzējs, kurš ir piekritis veikt darbus pēc nozarē noteiktiem kvalitātes standartiem. 

    • Regulārā tīrīšana ietver visu horizantālo virsmu uzkopšanu, ģenerālā, attiecīgi, horizantālo un vertikālo.

      Regulārās uzkopšanas darbu saraksts: grīdas uzsūkšana un mazgāšana, virsmu noslaucīšana, gaismas slēdžu tīrīšana, virtuves skapīšu ārpuses tīrīšana, vannas istabas krānu tīrīšana, tualetes poda un izlietnes tīrīšana, spoguļu, logu palodžu tīrīšana, atkritumu izmešana.

      Ģenerālā uzkopšana ietver visus regulārās uzkopšanas uzdevumus, kā arī: aksesuāru, skapīšu iekšpuses, gaismas objektu, radiātoru, sienu putekļu, virtuves skapīšu tīrīšanu, virtuves virsmu dezinfekciju, mikroviļņu krāsns tīrīšanu, netīru un taukainu virsmu tīrīšanu, vannas istabu sienu tīrīšanu, kaļķakmens nogulšņu tīrīšanu, dušas klausules tīrīšanu.


  • Konts
  • Kvalitāte
    • Mēs individuāli izveidojam katra Kleanera kontu. Pirms pakalpojuma, Kleaneris pievienojas KLEAN platformai, iziet mūsu izveidotu kvalitātes kontroli, un mēs iesakām katram Kleanerim veikt savu sniegto pakalpojumu apdrošināšanu, gadījumā, ja pakalpojuma veikšanas laikā rodas mantiski bojājumi.

      Mēs uzņemamies atbildību par Kleaneriem gadījumos, ja pakalpojums ticis veikts nekvalitatīvi vai, ja Kleaners neierodas uz pakalpojuma veikšanu norādītajā laikā, kā arī vēl daudzās citās nestandarta situācijās. Mēs darīsim visu, kas ir mūsu iespēju robežās, lai Jūs būtu apmierināts ar KLEAN piedāvātajiem pakalpojumiem. 

      Jums ir iespēja sekot līdzi pakalpojuma izpildei, izmantojot lietotni, iespēja atstāt savu atsauksmi par katru no pakalpojuma sniedzējiem, kā arī iepazīties ar iepriekš atstātajām klientu atsauksmēm. Jūs varat atkārtoti izvēlēties jau kādu no Kleaneriem, kas ir iepriekš veicis Jūsu pieprasītos pakalpojumus, bet ir arī iespēja katru reizi izvēlēties citu pakalpojumu sniedzēju.

    • Jā tas ir iespējams. Tīrītāju var izvēlēties pasūtījuma veikšanas laikā.

    • Visi mūsu Kleaneri ir informēti par apdrošināšanas polises nozīmīgumu.

      Kaut arī mēs nevaram pārliecināties, ka viss ir apdrošināts, mēs cenšamies informēt katru Kleaneri par sekām, ja viņam nav apdrošināšanas.

      Tomēr, ja kaut kas notiks nepareizi, mēs centīsimies nodrošināt labāko risinājumu abām pusēm.

    • Atstāt atsauksmi un vērtējumu var sadaļā "Pasūtījumi", izvēloties konkrēto pasūtījumu, ir iespēja atstāt vērtējumu. Lai izmainītu vērtējumu, sazinieties ar mums, un mūsu komanda veiks nepieciešamās izmaiņas.

    • Kleaners ir KLEAN platformas lietotājs, kurš izpilda klientu pieprasītos pakalpojumus.

      Mūsu uzdevums ir atrast pēc iespējas labākos Kleanerus. Mēs nepārtraukti intervējam jaunus Kleanerus, lai pievienotu mūsu platformai. Mūsu Kleaneri ir iedalīti trīs grupās, atkarībā no viņu pieredzes attiecīgajā nozarē, 1. grupa līdz 2 gadu pieredzei; 2. grupa 2-5 gadu pieredzei; 3. grupa 5+ gadu pieredzei. Neatkarīgi no pieredzes visiem mūsu Kleaneriem ir jānokārto mūsu iekšējais kvalifikācijas tests, lai piekļūtu mūsu platformai.


    • Visiem Kleaneriem ir sekmīgi jānokārto mūsu teorētiskais pārbaudījums, kurā mēs novērtējam viņu teorētiskās zināšanas.

      Kleaneriem, kuriem ir līdz 2 gadu pieredzei, ir jānokārto mūsu praktiskais pārbaudījums, kuru mēs veicam mūsu objektos, tādējādi pārbaudot viņu praktiskās zināšanas.

      Lai konsekventi uzlabotu pakalpojumu kvalitāti, mēs piedāvājam ikmēneša lekcijas, kurās nozares eksperti runā par jaunākajām metodēm un instrumentiem, lai efektīvi veiktu pakalpojumus.

    • Lūdzu, ņemiet vērā, ka mūsu Kleaneri pakalpojuma izpildes laikā paši ir atbildīgi par savu drošību. Tāpat, lielākajā daļā gadījumu, Kleaneri ir tieši atbildīgi arī par zaudējumiem, kas radušies viņu darba laikā. Mēs piedāvājam konsultēt katru Kleaneri par apdrošināšanas polises nozīmi, bet nevaram garantēt, ka katram ir apdrošināšanas polise.


    • Lūdzu, ņemiet vērā, ka mūsu tīrītāji nav pilnīgi svešinieki. Tīrītājam bez iepriekšējas prasmju novērtēšanas nav pieejas mūsu tirgum. Mēs cenšamies veidot ciešas attiecības ar katru tīrītāju. Ņemiet vērā, ka mēs uzņemamies atbildību par mūsu tīrītājiem, ja kaut kas notiks nepareizi, mēs centīsimies to labot.


    • Vairumā gadījumu Jūsu īpašumam vajadzētu būt jau apdrošinātam, KLEAN nepiedāvā Jūsu mājokļa vai biroja apdrošināšanu. Lai arī, mēs cenšamies pēc iespējas vairāk pārbaudīt katru platformā reģistrētu Kleaneru, iesakām veikt arī piesardzības pasākumus, pirms ļaujiet Kleanerim iekļūt jūsu īpašumā.


  • Jauns pasūtījums
    • Lai izveidotu jaunu pasūtījumu, Jums ir jāizpilda lietotnē norādītās darbības.

      1. Atrodiet īpašumu, izmantojot sākuma ekrānā redzamo karti.

      2. Izvēlieties nepieciešamo pakalpojumu.

      3. Ievadiet pakalpojumu un īpašuma informāciju.

      4. Labojiet / pievienojiet adreses informāciju.

      5. Izvēlieties savu Kleaneri vai ļaujiet mums izvēlēties labāko jūsu vietā.

      6. Pievienojiet savu kredītkarti un veiciet rezervācijas maksu.


    • Jūs varat atrasties uz vietas un sagaidīt Kleaneri vai, veicot pasūtījumu, ievadīt informāciju par to, kur Jūs atstāsiet atslēgas. Pirmo tīrīšanu mēs iesakām palikt mājās un, parādīt Kleanerim apkārtni.


    • Šobrīd KLEAN darbojas Rīgas centrā, tās apkaimē un Jūrmalā

    • Pirmkārt, Kleaneris var izvēlēties pieņemt šos pasūtījumus. Kleaneris ir atbildīgs par to, vai viņš spēj izpildīt pasūtījumu. Kleaneris ir izvēlējies izlaist šos pasūtījumus, ja viņi uzskata, ka viņš nav spējīgi izpildīt pasūtījumu.

      Otrkārt, mēs apskatām pasūtījuma vietu, pēc tam noskaidrojam tuvāko pieejamo Kleaneri, kas ir pieejami tīrīšanas laikā, mēs pēc tam individuāli iesakām labāko Kleaner. Ja Kleaneris pieņems pasūtījumu, mēs pievienosim pasūtījumu minētajam Kleanerim

      Treškārt, klients pats var izvēlēties savu Kleaner.

    • Mēs piedāvājam gan dzīvojamo, gan komerciālo uzkopšanas servisu. Gan iekštelpās, gan ārā.

    • Mēs piedāvājam iekštelpu un āra tīrīšanas pakalpojumus. Attiecībā uz telpām, mēs piedāvājam gan regulāros, gan vispārējos tīrīšanas pakalpojumus. Uz āru piedāvātie pakalpojumi mainās atkarībā no gadalaika, tātad: sniega tīrīšana ziemā, zālāju pļaušana vasarā, lapu grābšana rudenī un pavasarī.


    • Kleaneris ierodas ar saviem tīrīšanas līdzekļiem. Ja Jums jau ir visi nepieciešamie līdzekļi, lūdzu, pasūtījuma veikšanas laikā, ierakstiet to teksta lodziņā "Papildinformācija".

      Attiecībā uz tīrīšanas aprīkojumu, piemēram, putekļusūcēju, slotu un spaini, Jums ir iespēja izvēlēties, ka Jums jau ir konkrētais aprīkojums, un Kleanerim nav jāierodas ar savu aprīkojumu. 

    • Pakalpojuma pieteikšanas laikā lūdzu izvēlieties iespēju "Man ir mājdzīvnieki". Īpašums ar mājdzīvniekiem parasti aizņem ilgāku laiku, lai attīrītu, tādēļ cena varētu palielināties. Ja tas ir liels / nikns suns, vai kāds agresīvāks dzīnieks, vēlams to norādīt sadaļā "Papildinformācija", lai Kleaneris var pieņemt lēmumu vai viņš būs spējīgs izpildīt šo pasūtījumu, vai nē.

      Lūdzu, pārliecinieties, ka mājdzīvnieks neapdraud Kleaneri pakalpojuma izpildes laikā.

    • Izņemot jau ietvertās ekstras, kuras mēs piedāvājam, piemēram, ledusskapja, krāsns, logu un virtuves skapju tīrīšanu, Jums ir iespēja pieteikt jebkādu citu papildu pieprasījumu, ierakstot tā detaļas sadaļā "Papildinformācija".


    • Diemžēl, uz doto mirkli, mēs piedāvājam tikai vienreizējus pakalpojumus. Pasūtījuma atkārtošanas iespējai jābūt pieejamai nākamā mēneša laikā.


    • Diemžēl, pagaidām tikai viens Kleaneris var tikt izvēlēts un pievienots Jūsu pasūtījumam. Strādajam pie tā, lai varētu iekļaut vairāku Kleaneru pievienošanu vienam pasūtījumam.

    • Pasūtījumu Jūs varat atcelt jebkurā laikā. Maksa var tikt piemērota gadījumā, ja Jūs to atceļat mazāk kā 24 stundas pirms pakalpojuma sniegšanas.

    • Pieteikt pakalpojumu Jūs iespējams līdz pat vienai stundai līdz pakalpojuma uzsākšanai. Šajā gadījumā pakalpojuma atcelšana nav iespējama. Ņemiet vērā, ja pakalpojuma izpilde ir paredzēta ātrāk nekā 12 stundas pirms pasūtijuma izpildes, standarta maksa tiks palielināta 1,5 reizes.


    • Mūsu Kleaneri komunicē dažādās valodās. Jūs varat redzēt Kleanera vēlamo komunikācijas valodu viņa profilā.

    • Lūdzu, pārliecinieties, ka uz  visām virsmām, kuras jātīra, nav virsū nekādu objektu, kas varētu padarīt Kleanera darbu sarežģītāku. Lūdzu, noņemiet tādus objektus, kā drēbes, netīros traukus vai citus priekšmetus, kas varētu traucēt Kleanera darbam.


    • Jā, Jūs varat!

      Ceturtajā pakalpojuma pieteikšanas solī Jūs varat, vai nu izvēlēties labāko Kleaneri, vai arī izvēlēties vēlamo Kleaneri, nospiežot "Izvēlēties Kleaner". Tur Jūs atradīsiet gan Kleanerus, kuriem ir PVN maksatāja statuss, gan tos, kuriem nav. Katram Kleanerim Jūs variet redzēt viņu darbības jomas, attiecīgi, variet redzēt kādus pakalpojumus viņš piedāvā veikt. 

      Lūdzu, ņemiet vērā, ka Kleanera izvēlēšanās ir atkarīga no Kleanera pieejamības, kā arī Kleaners var izvēlēties nepildīt pieteikto pakalpojumu.

  • Esošais pasūtījums
    • Jā, Jūs varat rediģēt pasūtījumu. Vispirms, atlasiet pasūtījumu, kuru vēlaties rediģēt, sadaļā "Mani pasūtījumi", tad augšējā labajā stūrī noklikšķiniet uz rediģēšanas ikonas.

      Lūdzu, ņemiet vērā: jo mazāk laika ir līdz brīdim, kad Kleanerim būs pienākums ierasties, jo mazāk pozīciju būs iespējams rediģēt.

      Atlikušas vairāk nekā 24 stundas:

      • Tīrīšanas veids
      •  Laiks
      • Kvadrātmetri
      • Vai tev ir mājdzīvnieki?
      • Vai mājoklis ir īpaši netīrs?
      • Vai jums ir uzkopšanas līdzekļi?
      • Galvenā atrašanās vieta
      •  Papildu iespējas


      Atlikušas 24 līdz 12 stundas:

      •  Kvadrātmetri
      • Vai tev ir mājdzīvnieki?
      • Vai mājoklis ir īpaši netīrs?
      • Galvenā atrašanās vieta
      • Papildu iespējas


      Atlikušas mazāk nekā 12 stundas:

      • Kvadrātmetri
      • Vai tev ir mājdzīvnieki?
      • Vai mājoklis ir īpaši netīrs?
      • Galvenā atrašanās vieta
      • Papildu iespējas


    • Nepieciešamās ekstras Jūs varat pievienot laikā, kad veicat pasūtījuma pieteikšanu.

      Ekstras sevī iekļauj ledusskapja, cepeškrāsns, logu, virtuves skapīšu un trauku mazgāšanu.

    • Izņemot ekstras, kuras mēs piedāvājam, piemēram, ledusskapja, krāsns, logu un virtuves skapju tīrīšanu, Jūs varat pierakstīt jebkādu papildu pieprasījumu, ierakstot tā detaļas sadaļā "Papildinformācija".
    • Lūdzu, ņemiet vērā, ka Jūs varat izmainīt pakalpojumam pieteikto laiku tikai tādā gadījumā, ja līdz pakalpojuma uzsākšanai ir palikušas ne mazāk kā 24 stundas.

    • Jums ir tiesības pieprasīt, lai Kleaneris, ierodoties Jūsu īpašumā, uzrāda savu personas identifikācijas dokumentu.

      Ja viņš/viņa nevar uzrādīt šādu dokumentu, Jums ir tiesības atteikties no pakalpojuma.

    • Kleaneri paši ir atbildīgi par nokļūšanu uz Jūsu īpašumu. Ja Kleaneris ierodas ar savu auto, arī par jebkādām stāvvietu izmaksām atbildīgs ir viņš pats.


    • Lūdzu, ņemiet vērā, ka adreses nomaiņa nav iespējama pēc tam, kad pasūtījums jau ir pieteikts. Ja Jūs vēlaties nomainīt adresi, Jums nepieciešams atcelt esošo pasūtījumu un pieteikt jaunu.

    • Ja Jūsu Kleaneris kavējas mazāk par 20 minūtēm, lūdzu, sazinieties ar Kleaneri izmantojot zvana vai sms funkciju.

      Ja Kleaneris kavējas ilgāk par 20 minūtēm, Jūs aplikācijā varat atzīmēt "Kleaneris nav ieradies", vai sazināties ar mums, lai mēs varētu risināt radušos situāciju.

    • Ja Jūs nevarat sazināties ar savu Kleaneri, un Kleaneris kavējas vismaz 20 minūtes, Jums ir tiesības atcelt pakalpojumu, pamatojoties uz Kleanera kavēšanos. Vai arī, Jūs varat sazināties ar mums, un mēs darīsim visu iespējamo, lai atrisinātu šo situāciju.

  • Iepriekšējie pasūtījumi
    • Ja Kleaneris Jūsu īpašumā aizmirsis kādu no savām mantām, lūdzu, sazinieties ar mums un mēs informēsim Kleaneri, un mēs (KLEAN) ieradīsimies pēc šīm mantām.

    • Ja uzskatāt ,ka pakalpojuma izpildes laikā kaut kas ir ticis bojāts vai nozaudēts, Jums būs jāiesniedz iesniegums.

      Lūdzu, ņemiet vērā, ka Jums būs jānodrošina pierādījumi, ka konkrētā lieta tikusi bojāta pakalpojuma izpildes laikā (foto pirms pakalpojuma uzsākšanas un pēc pakalpojuma pabeigšanas), nozaudētu mantu gadījumā būs jauzrāda pirkuma čeks.

    • Ja jums šķiet, ka Kleaneris nepabeidza savu darbu pilnībā, lūdzu, sazinieties ar mums, un mēs centīsimies rast risinājumu, kas apmierinātu abas iesaistītās puses.

      Lūdzu, ņemiet vērā, ka Kleanerim nepieciešams izpildīt pakalpojumu industrijas standartu līmenī. Ir pieņemami, ka Kleaneris nevar vienmēr visu iztīrīt nevainojami.

    • Ja Jūsu Kleaneris neieradās, lūdzu, sazinieties ar mums, lai mēs spētu rast Jums vēlamu risinājumu. Mēs centīsimies nosūtīt jaunu Kleaneri pēc iespējas ātrāk.

    • Ja Kleaneris pakalpojuma izpildes laikā izturas neprofesionāli, Jūs varat lūgt Kleanerim pamest Jūsu telpas.

      Pēc tam, lūdzu, sazinieties ar mums, un mēs mēgināsim rast risinājumu šai situācijai.

    • Ja Jūs neesat apmierināts ar pakalpojuma rezultātiem, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu atbalsta servisu, un mēs centīsimies atrisināt šo situāciju.

      Ja Jūs mums rakstāt e-pastu, lūdzam norādīt pēc iespējas vairāk informācijas par neapmierinātības iemeslu.

    • Vispirms, lūdzu, pārliecinieties, vai Jūs neesat norādījis, ka Jums mājoklī jau ir tīrīšanas līdzekļi.

      Ja Kleaneris ir aizmirsis paņemt nepieciešamos tīrīšanas līdzekļus, lūdzu, informējiet KLEAN un mēs 30 minūšu laikā Jums nogādāsim tīrīšanas līdzekļus, kā arī kompensēsim Jūs par šo pārpratumu.

    • Lūdzu sazinieties ar KLEAN pēc iespējas ātrāk. Mēs Jums sniegsim Kleanera kontaktinformāciju. Ja jūs nevarat sazināties ar Kleaneri, mēs darīsim visu, kas ir mūsu spēkos, lai risinātu šo situāciju.

Tīrītājiem

  • Vispārīgi
    • Mēs piedāvājam Jums, Kleanerim, iespēju atrast sev klientus, kuriem nepieciešami uzkopšanas pakalpojumi.

      KLEAN ir KLEAN platformas nodrošinātājs.

      Lūdzu, ņemiet vērā, ka Kleaneri nav mūsu darbinieki. Kleaneri darbojas atsevišķi no KLEAN.

      Ja Jūs vēlaties uzzināt vairāk par KLEAN, lūdzu, apmeklējiet mūsu mājaslapu, vai sazinieties ar mūsu klientu konsultantiem.

    • Ņemiet vērā, ka klients var pieteikt pakalpojumu 24/7

      Mūsu Kleaneru atbalsta komanda ir šeit, lai Jums palīdzētu.

      Zvaniet mums uz +371 25269269 vai rakstiet uz kleaner@klean.lv

    • Mēs atvieglojam pakalpojumu atrašanu, pieņemšanu un organizēšanu.

      Mēs arī piedāvājam klientu apaklpošanas servisu, lai Jums tas nav jādara.

      Mēs uzņemamies atbildību par organizešanu, lai Jūs varētu darīt to, kas Jums padodas vislabāk - uzkopt.

    • Lūdzu, sazinieties ar mūsu Kleaneru atbalsta dienestu, zvanot uz +371 25269269 vai rakstot uz kleaner@klean.lv

    • Šobrīd KLEAN darbojas Rīgā, tās apkaimē un Jūrmalā.

    • Ja Jums ir problēma ar Kleaner lietotni, lūdzu, rakstiet mums e-pastu, vai zvaniet mums, un mēs konsultēsim Jūs par lietotnes izmantošanu.

    • KLEAN ir tehnoloģiju uzņēmums, kas ir izstrādājis platformu, kas ļauj Klientam izveidot pasūtījumu un ļauj ērti un vienkārši pakalpojuma sniedzejam šos pasūtījumus izpildīt.

      Klients var izvēlēties savu pakalpojuma sniedzēju vai ļaut šo izvēli izdarīt KLEAN. Sākotnēji visi pasūtījumi uzrādās kā atvērtie pasūtījumi, uz šiem pasūtījumiem var pieteikties jebkurš Kleaners. Ja 12h pirms pakalpojuma izpildes vēl neviens tīrītājs nebūs pieteicies veikt šo pasūtījumu, KLEAN centīsies atrast visaugstāk novertēto Kleaner, kas to dienu ir norādījis sev kā darbadienu un būs gatavs izpildīt šo pasūtijumu.

      KLEAN palīdz Kleaneriem:

      • meklēt, plānot savus pasūtījumus
      • apstrādāt maksājumus
      • komunicēt ar Klientu
    • Kleaneri var saņemt sākot no 8.34EUR/h, līdz pat 28.85EUR/h. 

      Stundas likme ir atkarīga no pieprasītā pakalpojuma veida, vai darba izpilde ieplānota nakts stundās, vai šis pasūtījums ir jāizpilda tuvāko 12h, kā arī no sasniegtā Kleaner līmeņa.

      Jo vairāk pasūtījumi tiks izpildīti, jo vairāk varēs nopelnīt.

  • Drošība
    • Lūdzu, ņemiet vērā, ka mēs uztveram drošību ļoti nopietni.

      Mēs darām visu iespējamo, lai pakalpojumu sniegšanas brīdī Jūs justos pēc iespējas drošāk.

      Ārkārtas gadījumos, lūdzu, zvaniet uz 112

      Ja Jums ir kādi jautājumi, lūdzu, sazinieties ar Kleaner atbalsta dienestu. 

    • Lūdzu, ņemiet vērā, ka Jūs, kā Kleaneris, esat abildīgs par savu apdrošināšanas polisi.

      KLEAN sedz tikai tos gadījumus, kas ietekmē mūs, vai gadījumos, ja jūsu polise nesedz šādus gadījumus.

      Ja jums ir kādi papildus jautājumi, vai ieteikumi par apdrošināšanu, lūdzu, sazinieties ar Kleaner atbalsta dienestu.

    • Ja Jūs jūtaties nedroši, atrodoties klienta īpašumā, Jūs varat pamest īpašumu, nepabeidzot pakalpojumu.

      Ārkārtas gadījumos, lūdzu, zvaniet uz 112

      Ja Jūs jebkad jūtaties nedroši, vispirms pametiet konkrēto īpašumu, un tikai tad sazinieties ar policiju, un pēc tam informējiet KLEAN.

    • Drošībai vajadzētu būt Jūsu prioritātei. Jūsu veselība ir pirmajā vietā!

      Ārkārtas gadījumos, lūdzu, zvaniet uz 112 un izskaidrojiet esošo situāciju operatoram.

      Pēc tam, lūdzu, sazinieties ar KLEAN.

    • Ja jebkas ir saplīsis, vai nozaudēts, lūdzu, sazinieties ar KLEAN, un, ja ir iespējams, paziņojiet par to klientam.

      Mēs lūgsim abām iesaistītajām pusēm iesniegt iesniegumu par bojāto/nozaudēto lietu, kur katrai pusei vajadzēs sniegt paskaidrojumu par esošo situāciju.

    • Katrs Kleaneris ir atbildīgs par visu, kas notiek pakalpojuma izpildes laikā.

      Šādos gadījumos ļoti svarīga ir Jūsu apdrošināšanas polise. Ja Jums polises nav, Jums ir iespēja to iegādāties pie mums.

      Paša KLEAN apdrošināšana nes atbildību tikai gadījumos, kur KLEAN var tikt atzīts par vainīgu, vai kur Jūsu polise ir bezspēcīga.

  • Konts
    • Klients var redzēt Jūsu profila foto, vārdu un uzvārda pirmo burtu, cik pakalpojumus Jūs esat pabeidzis, Jūsu vidējo novērtējumu, vēlamo saziņas valodu, vecuma grupu, pieredzi, pilsētas rajonus, kuros Jūs darbojaties, un, ko citi klienti ir teikuši par Jums.

    • Lūdzu, ņemiet vērā, ka mēs Jūs informēsim par Jūsu pieteikuma statusu ar e-pasta vai īsziņas palīdzību.

      Ja neesat no mums saņēmuši nekādu ziņu, tas nozīmē, ka mēs vēl apstrādājam Jūsu pieteikumu.

      Tam nevajadzētu aizņemt vairāk par trim darba dienām.

    • Ja jebkāda informācija, kas ir saitīta ar Jūsu kontu, ir mainījusies, lūdzu, nosūtiet mums atjaunoto informāciju uz e-pastu.

    • Sadaļā "Vairāk" Jūs atradīsiet savu kalendāru, kur Jūs varat norādīt savas brīvdienas, kas nozīmē, tās dienas, kad Jūs nevēlaties strādāt.

      Šajās dienās Jums netiks pievienots neviens pasūtījums.

      Ja Jūs vēlaties atcelt brīvdienu, uz ekrāna velciet pa kreisi, lai izdzēstu brīvdienu.

    • Ja Jūs kādu laiku neesat bijis aktīvs, lūdzu, pārliecinieties, ka esat izlasījis atjaunotos lietošanas noteikumus, ja tādi ir.

      Lūdzu, pārliecinieties, ka atzīmējat savu pieejamību kalendārā.

      Ja Jūs esat aizmirsis, kā lietotnē rīkoties, lūdzu, sazinieties ar mūsu Kleaner atbalsta dienestu.

    • Lai dzēstu savu kontu, lūdzu, sūtiet mums e-pastu, paziņojot, ka vēlaties, lai Jūsu konts tiktu dzēsts un, mēs to izdarīsim.

    • Lielākajā daļā gadījumu, Jūsu konts tika dzēsts, jo Jūs pārkāpāt lietošanas noteikumus. 

      Ja Jūs vēlaties saņemt papildu detaļas par konta dzēšanas iemeslu, lūdzu, sazinieties ar klientu atbalsta dienestu.

    • Ņemiet vērā, ka, pirms Jūs varēsiet apstiprināt pakalpojuma pieteikumus, Jums būs jāaktivizē konts.

      Konts tiek atkivizēts pēc mūsu lekcijas apmeklējuma.

      Bez konta aktivizēšanas, Jūs varat izmantot platformu, bet nevarat pietiekties pakalpojumu izpildei.

    • Lūdzu, ņemiet vērā, ka pirms mūsu kvalifikācijas testa, mēs Jūs nodrošināsim ar pamatzināšanām, kā veikt pakalpojumus.

      Jūs varat atrast papildus materiālus tiešsaistē, kas Jums palīdzēs pareizo tehniku izmantošanai.

      Mēs strādājam pie apmācības datubāzes izveides.

    • Jo biežāk, jo labāk!

      Jauni pakalpojuma pieteikumi var parādīties jebkurā laikā, tāpēc ir grūti precīzi pateikt, cik bieži vajadzētu pārbaudīt lietotni.

      Iesakām vismaz ik pa divām dienām pārbaudīt lietotni, vai nav pieteikti jauni pasūtījumi. Ja Jūs esat neaktīvs vismaz trīs dienas, Jūs vairs netiekat automātiski ieteikts klientam kā Kleaneris, kas meklē pasūtījumus.

    • Jūs varat sākt pieteikties pasūtījumiem pēc KLEAN lekcijas apmeklējuma, pēc tam, kad Jūsu konts ticis aktivizēts.

    • Jūs varat pieteikties pakalpojumiem, kad Jūs vēlaties.

      Tikai, lūdzu, pārliecinieties, ka Jūs kalendārā esat norādījis savas brīvdienas.

      Pēc trīs dienu ilgas neaktivitātes, Jūs automātiski tiksiet izņemts no saraksta, kurā mēs iesakām kādus Kleanerus izmantot klientam.

    • Kad Jūs pirmo reizi ieslēdzat mobīlo lietotni, lietotne Jums vaicās, vai atļaujat tai sniegt Jums lietotnes paziņojumus. Mēs rekomendējam atļaut šos paziņojumus, lai Jūs efektīvāk varētu redzēt Jūsu konta atjauninājumus.

      Jūs varat aktivizēt/deaktivizēt šos paziņojumus Jūsu mobīlās ierīces iestatījumos.

    • Ir divi veidi, kā Jūs tiekat pieteikts pasūtījumam - ja klients Jūs izvēlas kā savu vēlamo Kleaneri vai, ja mēs iesakām pakalpojumu pievienot Jūsu kontam.

      Lūdzu, pārliecinieties, ka Jūs pietiekami regulāri atjaunojat savu kalendāru, lai negadītos domstarpības.

    • Tas nozīmē, ka Kleaners nav KLEAN darbinieks.

      Kleaneri organizē un vada paši savus mikrouzņēmumus vai uzņēmumus, un uzņemās pilnu atbildību par savu darbību.

      Tas iekļauj nodokļu nomaksas, grāmatvedību, tīrīšanas līdzekļu, nepieciešamo iekārtu iegādi un tamlīdzīgi.

      Ņemiet vērā, pat arī ja Jūs neesiet KLEAN darbinieks, mēs Jūs vērtējam tik pat augstu kā savus darbiniekus, jo Jūs esiet tik pat svarīgi KLEAN darbības nodrošināšanai, kā jebkurš mūsu darbinieks.

  • Atsauksmes
    • Ņemiet vērā, ka gan labās, gan sliktās atsauksmes uzrādās Jūsu profilā, lai klients varētu labāk izvēlēties sev vēlamo Kleaneri.

      Mēs varam dzēst atsauksmes, taču, mēs dzēsīsim atsauksmi tikai tādā gadījumā, ja tās ir tikušas veiktas kļūdas pēc, vai tām nav bijis pamatojuma.

      Ja Jūs uzskatāt, ka novērtējums neatbilst patiesībai, lūdzu, sazinieties ar mums.

    • Jo zemāks ir Jūsu vidējais vērtējums, jo mazāka iespēja, ka citi jaunie lietotāji izvēlēsies Jūs kā savu Kleaneri.

      KLEAN ir arī minimālais vērtējuma līmenis, kas ir nepieciešams, lai Jūsu konts darbotos mūsu platformā.

    • Šis skaitlis parāda, cik pasūtījumu Jūs esat izpildījis.

      Jo vairāk pasūtījumu ar augstiem vērtējumiem, jo lielākas izredzes, ka Klients izvēlēsies tieši Jūs, kā sava pasūtījuma izpildītāju.

    • Sadaļā "Citi" ir apakšsadaļa "Atsauksmes", kur Jūs varat apskatīt visus atstātos vērtējumu, kā arī vidējo vērtējumu.

    • Ņemiet vērā, ka sniegtais pakalpojums sastāv no vairākiem mazākiem uzdevumiem, bet vērtēta tiek visa pakalpojuma izpilde kopumā, līdz ar to katrs no uzdevumiem jāveic tuvu perfekcijai.

      Nevainojama uzdevumu izpilde vēl negarantē augstāko vērtējumu, vērtējumu ietekmē arī tādi faktori, kā laicīga darba uzsākšana un izpilde, attieksme, formas tērps un citi.

    • Jūsu vērtējums var kristies, ja esat saņēmis vērtējumu, kas ir zem Jūsu vidējā vērtējuma.

      Pārbaudiet sadaļā "Mani pasūtījumi" nesen pabeigtos pasūtījumus, lai atrastu, kurš no pasūtījumiem tika novērtēts negatīvi.

    • Lai uzzinātu, kā uzlabot sniegtā pakalpojuma kvalitāti, iesakām izlasīt to, ko klients ir norādījis pie katra pasūtījuma kā papildu informāciju. Ja Jums šķiet, ka vērtējums bijis ielikts nepamatoti, lūdzu, sazinieties ar mums, un mēs mēģināsim izprast šāda vērtējuma iemeslus.

    • Centieties katru reizi izpildīt pasūtījumu pēc iespējas labāk, ja spēsiet saglabāt vienlīdz augstu kvalitāti, nevajadzētu būt problēmām noturēt augstus vērtējumus.

  • Jauns pasūtījums
    • Kleaners var atcelt pasūtījumu jebkurā laikā līdz 3 stundām pirms pakalpojuma sākuma. Lūdzu, ņemiet vērā, ja Jūs atceļat 24 stundu laikā, pirms tiek uzsākta pakalpojuma izpilde, atcelšanas maksa EUR 5. Ja ir atlicis mazāk par 12 stundām, maksa par vēlo atcelšanu ir EUR 10.

    • Visvairāk klientu ir izrādījuši interesi par privātīpašumu iekštelpu uzkopšanu.

    • Šie ir papildu pakalpojumi, kurus klients var izvēlēties, un par tiem tiek maksāts papildu. Tiek iekļautas trīs papildu ekstras: krāsns tīrīšana, virtuves skapīšu tīrīšana un logu mazgāšana.

    • Jūs variet ņemt līdz palīgus, bet ņemiet vērā sekojošas lietas: 

      1. Visiem palīgiem pirms pakalpojuma uzsākšanas jābūt reģistrētiem KLEAN platformā.
      2. Informējiet KLEAN, ja Jūs attiecīgā darba izpildei izlemjat ņemt līdzi palīgu.
      3. Jūs uzņematies atbildību par savu palīgu ieņēmumiem.
    • Lielāko daļu pasūtījuma informācijas iespējams apskatīt pirms Jūs piesakieties pasūtījuma izpildei. Spiežot uz atvērtā pasūtījuma, atvērsies jauns logs, kurā būs redzama aptuvenā objekta atrašanās vieta, pieprasīto pakalpojumu saraksts, kā arī klienta informācija.

    • Lūdzu, sazinieties ar klientu gadījumos, kad:

      Jūs nevarat atrast īpašumu;

      Jūs nevarat piekļūt īpašumam;

      Ja Klients nav īpašumā, bet kaut kas sabojājies, salūzis;

      Klients ir nepareizi pieteicis Pakalpojumu;

      Jums ir kāds specifisks jautājums par īpašumu.

    • Lūdzu, ņemiet vērā, ka KLEAN nekompensē nekādus transporta izdevumus.

      Izņēmumu gadījumos, ja Jūs sasniedzat motivācijas programmā noteiktos rādītājus, tad KLEAN var kompensēt transporta izdevumus, ja Jūs izvēlieties šo iespēju.

    • Precīzu objekta atrašanās vietu Jūs varēsiet redzēt 1h pirms darba izpildes, līdz tam, atrašanās vieta būs redzama 200m radiusā, to Jūs varat atrast sadaļā "Mani pasūtījumi", apakšadaļā "Vieta".

    • Lai atceltu psūtījumu, izmantojiet Kleaner lietotni. Sadaļā "Mani pasūtījumi" Jūs varat izvēlēties pasūtījumu un, to atcelt. Ja tas nav iespējams, lūdzu, sazinieties ar Kleaner atbalsta komandu, rakstot ziņu uz kleaner@klean.lv

    • Tuvojoties darba izpildes sākumam, Jūs redzēsiet, ka sadaļā "Mani pasūtījumi" augšējā labajā stūrī parādīsies divas ikonas, viena zvanīšanai, otra, lai sūtītu sms.

    • Ir iespējami divi varianti, vai nu Klients pats atradīsies uz vietas, vai arī atslēgas tiks nodotas vai atstātas kādā vietā, Klientam vajadzētu norādīt šo informāciju ieliktajā pasūtījumā apakšsadaļā "Papildu detaļas".

    • Klientam veicot pasūtījumu ir jānorāda, vai viņam ir mājdzīvnieks vai nav.

      Pārliecinieties, ka Jums ir nepieciešamais ekipējums šādām situācijām.

      Ja izrādās, ka klients ir aizmirsis atzīmēt to, ka viņam ir mājdzīvnieks, bet Jūs nespējat strādāt šādos apstākļos, lūdzu, informējiet Klientu par to un, ja nepieciešams, pametiet uzkopšanas objektu.

    • Jūs saņemsiet maksājumu pēc darba izpildes, mirklī, kad atzīmējiet, ka darbs ir pabeigts. Lai maksājums notiktu, klientam nav jāatrodas uz vietas.

      Ja tā ir situācija, kad nespējiet uzsākt darbu, jo nav iespēja iekļūt norādītajās telpās, Jūs drīkstiet atcelt pasūtījumu, ja Jums nav izdevies izveidot kontaktu ar Klientu 15 minūtes. Par šādām neērtībām Jūs saņemsiet 5 eiro atlīdzību.

    • Ja Klietns veic pasūtījuma atcelšanu mazāk kā 24h pirms pasūtijuma izpildes uzsākšanas, Jūs saņemsiet 5 EUR atlīdzību par sagādātajām neērtībām.

    • Pāris stundas pirms darba uzsākšanas Kleaner lietotnē parādīsies Klienta kontaktinformācija, neskaidrību gadījumā varat sazināties uzreiz ar Klientu.

      Klients sagaida, ka Jūs ieradīsities ar saviem līdzekļiem un iekārtām, kas ir nepieciešamas pakalpojuma izpildei. Ja Jums kāds no līdzekļiem ir beidzies, iesakām jau iepriekšejā dienā doties uz veikalu un iegādāties visu nepieciešamo.

      Ja Klients ir norādījis, ka atradīsies uz vietas, kad tiks veikta uzkopšana, iesakām pajautāt, lai iepazīstina ar telpām, tas ļoti atvieglos darbu, ja zināsiet kur, kas atrodas, un varēsiet saplānot kādā secībā ērtāk uzsākt darbus.

      Pirms došanās prom, pārskatiet, vai visu esat paveicis un, atzīmējiet Kleaner lietotnē, ka darbs ir pabeigts.

    • Jūs varat vilkt jebko, kas Jums šķiet ērts darba veikšanai. Mēs iesakām ģerbties profesionāli, tas nozīmē, tīras drēbes, ja nepieciešams, cimdi, kā arī, varat izmantot mūsu piedāvāto t-kreklu.


    • Jā Jums būtu jāierodas uz Pakalpojuma izpildi ar saviem tīrīšanas līdzekļiem un iekārtām. Klients, iespējams, būs atzīmējis, ka viņam ir pieejams putekļusūcejs un grīdas slota, bet mēs iesakām, tomēr ņemt līdz savas iekārtas, ja nu gadījumā Klienta piedāvātās ir sliktā stāvokli vai varbūt Jūs jūtaties ērtāk strādāt ar savu ekipējumu. Bet ,protams, ja Klients piedāvā Jums ir izmantot viņa uzkopšanas līdzekļus Jūs tos droši variet izmantot.

  • Esošais pasūtijums
    • Mēs iesakām Jums katram objektam veltīt vismaz norādīto stundu skaitu vai, ja nepieciešams nedaudz vairāk. Dodoties prom ātrāk, var gadīties, ka Klients jutīsies neapmierināts.

      Šis varbūt tas laiks, kurā nopelnīt 5 zvaigžņu vērtējumu.

    • Kad Jūs esat uzsācis darbu, parādīsies pilns saraksts ar darāmajiem darbiem, kas ir jāpabeidz, lai varētu atzīmēt pasūtījumu kā pabeigtu. Ja sarakstā ir tādi uzdevumi, kas neatbilst uzkopjamajam objektam, droši atzīmējiet tos kā izpildītus. Ja ir tāds uzdevums, kas būtu jāveic papildus, bet tas nav iekļauts sarakstā, mēs iesakām Jums to izpildīt, jo tieši tas var Jums palīdzēt tikt pie 5 zvaigžņu vērtējuma.

    • Ja Jūs nespējat iekļūt īpašumā, vispirms centieties sazināties ar Klientu, ja tas nav iespējams, vai Klients neatbild, lūdzu, sazinieties ar mums. Ja Jūs uzskatiet, ka esat gaidījis pietiekami, atceliet pasūtījumu Kleaner lietotnē, un norādiet iemeslu "Klients nebija sasniedzams/nevarēja iekļūt īpašumā".

    • Jūs variet ņemt līdz palīgus, bet ņemiet vērā sekojošas lietas:

      Jūs esiet atbildīgs par savu palīgu ieņēmumiem/atalgojumu.

      Visiem palīgiem jābūt reģistrētiem KLEAN platformā pirms pakalpojuma uzsākšanas.

      Informējiet KLEAN, ja jūs izlemjiet ņemt palīgus līdz attiecīgā darba izpildei.

    • Ja Jūs uzskatiet, ka plānotais darba izpildes laiks ir aprēķināts neprecīzi, lūdzu, sazinieties ar Klientu un lūdziet viņam izmainīt pasūtījumā noradīto informāciju. Klients var izmainīt tīrīšanas tipu no Regulāras tīrīšanas un Ģenerālo tīrīšanu, pievienot papildu pakalpojumus, izmainīt platību, kā arī nomainīt netīrības līmeni.

    • Lielāko daļu pasūtījuma informācijas Jūs variet apskatīt, pirms piesakieties pasūtījuma izpildei. Spiežot uz atvērtā pasūtījuma, atvērsies jauns logs, kurā būs redzama aptuvenā objekta atrašanās vieta, pieprasīto pakalpojumu saraksts, kā arī klienta informācija. Pilna informācija par pasūtījumu būs pieejama 24h pirms ieplānotā darba uzsākšanas.


    • Ja Jūs uzskatiet, ka klients ir veicis nepareizu pasūtījumu, vai ir pieteicis pareizu pasūtījumu, bet norādītās detaļas neatbilst patiesībai, pieēram uzkopjamā platība, lūdzu, informējiet Klientu par to, Klientam ir pienākums veikt izmaiņas pasūtījumā, lai tas atbilstu patiesībai, ja Jūs nespējiet vienoties, lūdzu sazinieties ar mums, mēs centīsimies to atrisināt.

    • Lūdzu, sazinieties ar klientu gadījumos, kad:

      Jūs nevarat atrast īpašumu;

      Jūs nevarat piekļūt īpašumam;

      Ja Klients nav īpašumā, bet:

      Kaut kas sabojājies, salūzis;

      Klients ir nepareizi pieteicis Pakalpojumu;

      Jums ir kāds specifisks jautājums par īpašumu;

    • Ja Jums šķiet, ka Jūs kavēsiet, lūdzu, informējiet pakalpojuma pasūtītāju par to, un pēc tam arī mūs, ja nepieciešams. Šādās situācijās pasūtītājam ir tiesības atcelt pasūtījumu, ja tiek kavēts vairāk nekā pasūtītājam liekas pieņemami.

    • Lai atceltu pasūtījumu, izmantojiet Kleaner lietotni. Sadaļā "Mani pasūtījumi" Jūs variet izvēlēties pasūtījumu un, to atcelt. Ja tas nav iespējams, lūdzu, sazinieties ar Kleaner atbalsta komandu rakstot ziņu uz kleaner@klean.lv

    • Tuvojoties darba izpildes sākumam, Jūs redzēsiet, ka sadaļā "Mani pasūtījumi", augšējā labajā stūrī parādīsies divas ikonas, viena priekš zvanīšanas, otra, lai sūtītu SMS. 

    • Ja ir nepieciešamība sazināties ar Klientu, bet tas nav iespējams, lūdzu, informējiet mūs par šādu gadījumu.

      Ja Jūs nespējat iekļūt objektā, rīkojieties tā, kā aprakstīts.

      Ja ir nepieciešams padoms kā labāk paveikt Klienta pieprasīto pakalpojumu, bet nespējiet sazināties ar Klientu, lūdzu, rīkojieties pēc Jūsu vislabākajiem ieskatiem un nodomiem, vai sazinieties ar mums un mēs centīsimies palīdzēt.

    • Ņemiet vērā, ka tikai Klientam ir tiesības pievienot un noņemt pieteiktos papilpakalpojumus. Mēs varam pievienot šīs ekstras manuāli, bet mēs to drīkstam darīt tikai pēc Klienta lūguma.